Start af virksomhed

Med vores kompetencer, er du sikret, at der bliver taget højde for de juridiske og økonomiske aspekter, og vores skatteksperter kan føre sager til og med Skatteankestyrelsen.

Oversigt

Gratis rådgivning ved start af virksomhed

SkatteInform har stor erfaring og ekspertise med rådgivning om opstart af virksomhed.

  • Alt for mange stifter flere selskaber end nødvendigt i forbindelse med opstart af virksomhed.
  • Det kan betale sig at få rådgivning inden du går i gang.
  • Undgå ulykker og reducer risici og omkostninger.
  • Hvilken virksomhedsstruktur er hensigtsmæssig for dig.
  • Afhængigt af omstændighederne kan du beslutte at starte en enkeltmandsvirksomhed. og senere etablere et aktie- eller anpartsselskab.
  • Få information om skattemæssig faldgrubber.

Vores honorar for rådgivning ved start af virksomhed/selskab udgør normalt mellem kr. 5.000 – 8.000 ekskl. moms.

Honoraret varierer alt efter rådgivningens omfang.

Vi tilbyder at refundere honoraret, hvis I indgår en årlig samarbejdsaftale med SkatteInform. Således bliver rådgivningen ved start af virksomhed GRATIS.

Kontakt os

Ring til os på telefon 33 32 10 10 eller send en e-mail på info@skatteinform.dk.

Ønsker du at blive kontaktet af SkatteInform Statsautoriseret Revisionspartnerselskab, CVR-nr. 35394206, er du velkommen til at bruge vores kontaktformular nedenfor. Dine personoplysninger vil blive behandlet i overensstemmelse med persondataforordningen. Du vil blive kontaktet af vores team med henblik på bedst muligt at besvare din henvendelse.

Ansvarsfraskrivelse

Da ovenstående alene er vejledende påtager vi os ikke ansvar for dispositioner, der måtte træffes på baggrund af ovenstående uden forudgående individuel rådgivning. Vi påtager os ikke ansvar for fejl og mangler.

Personer som tilbyder dette

Her kan du se hvilke andre skatteinform rådgivere som også tilbyder dette som service område

Relaterede emner

No items found.

Kontakt os

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.