Studentermedhjælper 15 – 20 timer pr. uge og praktikant?

 

Stillingen:

Vi søger en kvalificeret medarbejder, som kan assistere med opgaver omhandlende bl.a. udvikling og vedligeholdelse af hjemmeside samt løbende markedsføring af vores virksomhed, administrative opgaver og assistance med udarbejdelse af diverse dokumenter. Det er sjældent at to dage er helt ens, og der vil derfor af og til komme nye opgaver til. Du vil blive SkatteInforms ansigt udadtil og dine arbejdsopgaver og ansvar vil blive større efterhånden, som du udvikler dig.

Vi forventer, at du kan arbejde mellem 15 og 20 timer pr. uge.

 

Hvem er SkatteInform Statsautoriseret Revisionspartnerselskab?

SkatteInform har i snart 25 år optimeret skatten for virksomheder og private. SkatteInforms medarbejdere er et team af statsautoriseret revisor og skattekonsulenter, der har specialiseret sig i viden om skattelovgivningen, regnskaber og retspraksis på skatteområdet.

Vores kompetencer dækker over en række juridiske og økonomiske aspekter, og vores skatterådgivere kan føre sager til Landsskatteretten.

Læs mere om Skatteinform på www.skatteinform.dk

 

Hvad tilbyder vi?

Vi tilbyder et studiejob med stor mængde fleksibilitet, gode kollegaer og en arbejdsplads i centrum af København. Vi tror på, at din uddannelse er det vigtigste, og der er derfor gode muligheder for at tilpasse dine arbejdstider med dit studie.
Hos SkatteInform går vi meget op i arbejdsmiljøet, hvor der skal være plads til sparring og samarbejde, og hvor det samtidig er vigtigt, at alle føler sig hørt og har mulighed for at være sig selv. Du vil indgå i et team med syv andre kollegaer, hvor gensidig respekt og tillid spiller en stor rolle.

Vi tilbyder også en tilhørende praktikplads i efteråret 2023, hvor du vil få mulighed for at udvide dine kompetencer endnu mere.

 

Hvorfor søge denne stilling?

Vi har gode erfaringer med studentermedhjælpere, og har gang på gang erfaret en stor udvikling i de tidligere medarbejdere – både på det personlige plan samt det faglige. Du vil blive beriget med læring, hvor du højst sandsynligt vil kunne genkende dele af det fra dit studie. At have mulighed for at bruge sin viden i praksis er en stor fordel, og det vil uden tvivl kun levere positive resultater i forbindelse med studiet. Vi gør meget ud af at lære fra os, så hver medarbejder kan udvikle sig og blive dygtigere, så jobbet også bliver bedre for den enkelte. Derfor er der gode muligheder for at få et større ansvar med tiden samt mere omfattende arbejdsopgaver.

 

Uddannelse:

Vi forestiller os, at den rette kandidat er i gang med en af følgende:

  • Finansøkonom
  • Finansbachelor
  • Markedsføringsøkonom
  • Financial controller
  • Professionsbachelor i Skat
  • Anden relevant uddannelse inden for økonomi og/eller IT.

 

Kvalifikationer:

Vores nye medarbejder skal kunne arbejde:

  • Struktureret
  • Selvstændigt
  • Professionelt
  • Effektivt
  • Med stor perfektion
  • Samt at kunne udvikle sig dygtigt i takt med arbejdsopgaverne.

Derudover har den rette kandidat gode sprogkundskaber, da en stor del af arbejdsopgaverne omfatter kundekontakt og udarbejdelse af diverse dokumenter på hhv. dansk og engelsk. Dette kræver derfor:

  • Perfekt sprogligt dansk både i skrift og tale samt gode formuleringsevner.
  • Flydende engelsk både i skrift og tale samt gode formuleringsevner.

 

Vi forventer, at vores nye medarbejder er:

  • Respekteret
  • Loyal
  • Omgængelig
  • En god kollega
  • Empatisk og hjælpsom
  • God til både at arbejde selvstændigt og i et team
  • I gang med en videreuddannelse og ønsker en praktikplads.

Lyder stillingen interessant og kan du genkende dig selv i ovenstående, opfordrer vi dig til at sende os en motiveret ansøgning.

 

Vi holder samtaler løbende, så søg hellere med det samme.

Skulle du have spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte os på info@skatteinform.dk eller via tlf. 33 32 10 10.

Vi ser frem til at modtage din motiverede ansøgning og cv. Ansøgningsfrist er 5. januar 2023.